אם אתם בעלי עסקים ואתם מעוניינים בפרסום דיגיטלי, זו בטח אחת הדילמות הכי קשות שלכם:
באיזו חברה לבחור כדי לעשות את השיווק הדיגיטלי בעסק שלכם.
אז כמובן, חברה לשיווק דיגיטלי אפשר למצוא בחיפוש קצר בגוגל או מהמלצה של חבר, ועדיין, חשוב מאוד לנהל תהליך מסודר כדי להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברה הנכונה.
אז איך בוחרים בצורה נכונה חברה לשיווק דיגיטלי ומה הפרמטרים הכי רלוונטיים:
ניסיון
אתם רוצים לוודא שלא עושים עליכם התנסויות ובאמת מבינים מה הקמפיין ומה התקציב הנכון. תקפידו לבחור חברות לשיווק דיגיטלי שיש להן המון ניסיון ועשו כבר את הקמפיינים השונים שאתם מעוניינים לעשות.
המלצות
תבקשו מהחברה 3 ממליצים לפחות שהם בעצם בעלי עסקים שעובדים איתם כיום ותשאלו אותם את כל השאלות. כמובן תוודאו שלא עובדים עליכם ושהאנשים שממליצים הם אכן בעלי עסקים ובאמת עובדים עם החברה. תבקשו לראות את האתר, עמוד הפייסבוק ונכסים נוספים שהחברה לשיווק דיגיטלי מנהלת עבורם.
אנשי צוות
מומלץ לדבר עם האדם שהולך לנהל לכם את הקמפיינים. בדרך כלל יתנו לכם לדבר עם איש מכירות שימכור לכם את השירות אבל אתם לא באמת יודעים מי זה שינהל לכם את הקמפיין. תבקשו לדבר עם מנהל הקמפיינים שאיתו אתם הולכים לעבוד וממש תשאלו אותו את כל השאלות שיש לכם. לא אחת בעלי עסקים נתקלים באנשי מכירות טובים שמוכרים להם את השירות אבל לאחר מכן הם נאלצים לעבוד מול מנהלי קמפיינים ברמה נמוכה שלא מביאים להם את התוצאות שהם רוצים.
תחומי התמחות
כדאי מאוד לעבוד עם חברות שמתמחות בנושא הספציפי שלכם. לדוגמא אם יש לכם חנות אינטרנטית ואתם מחפשים חברה שתעשה לכם שיווק דיגיטלי לחנות האינטרנטית שלכם, ההעדפה היא כמובן לחברה שעושה המון קמפיינים שכאלו ולא חברה שעושה דווקא קמפיינים של לידים.
ההתמחות הזו מאוד חשובה ותעזור לכם לייצר יותר תוצאות על אותו תקציב פרסומי.
בעלים
חשוב מאוד לדעת מי הבעלים של החברה. למה זה חשוב? בעיקר מכיוון שאתם רוצים לדעת מי מוביל את החברה, מה האסטרטגיה שלו, האם הוא נחשב מומחה בתחום ומה הערך המוסף שהוא ייתן לכם במהלך ההתקשרות. המון חברות בשיווק דיגיטלי נפתחות לצרכי רווח ולא באמת מתוך מומחיות ורצון לייצר ערך מוסף בתחום הדיגיטל. לכם ההמלצה היא באמת לברר מי הבעלים ואפילו לנסות לדבר איתו.
מה למדנו על בחירה של חברה לשיווק דיגיטלי
אז הבנו בכתבה הזו שחברות לשיווק דיגיטלי יש בכמויות אדירות בשוק והבעיה היא לא למצוא חברה כזו אלא באמת למצוא חברה כזו שתיתן לכם תוצאות ותביא אתכם לאן שאתם רוצים הלגיע.
לכן ההמלצה היא לנהל את התהליך בצורה שקופה, רגועה ומדויקת. לא להתבייש לשאול את כל השאלות, לדבר עם כל האנשים הרלוונטיים בחברה ומחוצה לה וכמובן לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.
שמחנים שקראתם את הכתבה ומאחלים לכם המון בצלחה בבחירת החברה הבאה שלכם לשיווק דיגיטלי.
למידע נוסף על שיווק דיגיטלי מוזמנים להיכנס לאתר הבית של קומי טו גו : https://comitogo.co.il/