fbpx

פרסום בפייסבוק

מומלצים

בעידן של היום, בעלי עסקים כבר מזמן הבינו שפרסום בפייסבוק הוא הדרך הטובה והנכונה ביותר להביא תנועה ולידים איכותיים לעסק שלהם.

ועדיין, זו משימה לא פשוטה בכלל לייצר תוצאות זולות ואיכותיות מהלפטפורמה של פייסבוק. בכתבה הזו ננסה לעזור לכם להבין טוב יותר לגבי עולם הפרסום הממומן בפייסבוק וניתן לכם טיפים והצעות מעשיות שיעזרו לכם להביא תוצאות טובות יותר מהפרסום שלכם בפייסבוק.

פרסום ממומן בפייסבוק

כשאנחנו מדברים על פרסום בפייסבוק, השיטה הטובה ביותר לייצר תוצאות היא כמובן פרסום ממומן בפייסבוק.

הכוונה היא לשלם כסף לפייסבוק בעבור פרסום ממומן, למעשה אנחנו קונים חשיפות. המערכת של פייסבוק מאפשרת לנו המפרסמים למצוא משתמשים ספציפיים במערכת על בסיס התנהגויות, תחומי עניין ומגוון רחב של פילוחים, ועל ידי כלהגיע לקהל רלוונטי וחם למוצרים ולשירותים שלנו.

ישנם מספר קמפיינים מומלצים בפייסבוק למי שרוצה להגיע לתוצאות טובות ומשמעותיות.

קמפיין מעורבות

אם אתה רוצה שידברו על העסק שלך, יגיבו לתוכן שלך והכי חשוב, אם אתה רוצה שהפיד שלך בפייסבוק ייראה עשיר ואטרקטיבי, אתה רוצה לקדם פוסטים בצורה ממומנת. ככה כל מי שנכנס לעמוד הפייסבוק שלך מקבל תחושה שהתוכן שלך מאוד פופולארי, רואה המון תגובות ולייקים והכי חשוב, הוא לא יכול לדעת שזה פוסט ממומן שכן הפוסט קיים בעמוד שלך בצורה אורגנית ולא קיים שום אזכור לכך שהוא ממומן.

קמפיין לידים

אחד הקמפיינים הטובים ביותר הוא קמפיין לידים בפייסבוק. זה בעצם טופס לידים של פייסבוק שקופת בלחיצת כפתור ומושך את פרטי המשתמש באופן אוטומטי ושולח אותם למפרסם. היתקון הגדול בקמפיין הזה הוא העובדה שהגולש לא צריך להקליד את הפרטים שלו אלא הם מופיעים בצורה אוטומטית ונשלחים אל המפרסם בצורה מיידית. מעבר לכך המפרסם חוסך המון כסף על ידי כך שהוא לא בונה עמוד נחיתה ולא צריך לרכוש אחסון, דומיין וכדומה.

קמפיין תנועה

בקמפיין תנועה אנחנו יכולים לשלוח גולשים אל עמוד הנחיתה או אל אתר האינטרנט שלנו. זה מצוין מכיוון שאנחנו רוצים להביא תנועה איכותית לאתר ומעבר להבאת התנועה אנחנו גם יכולים לצבוע את הגולשים שמגיעים אל האתר ולאחר מכן לעשות להם קמפיין שיווק מחדש. חוץ מתנועה אל אתר האינטרנט ניתן גם לייצר תנועה לווטסאפ או למסנג'ר וממש לייצר שיחות ולידים באמצעות הקמפיין הזה.

מה למדנו על פרסום בפייסבוק

ראינו שפרסום בפייסבוק הוא אופציה מומלצת ונוחה עבור בעלי עסקים בעיקר בגלל הפילוחים המתקדמים והמדויקים של פייסבוק וכמובן בגלל מגוון אפשרויות הפרסום שיש לנו בפלטפורמה.

יחד עם זאת חשוב מאוד לבחור את הקמפיין הנכון ואת המטרה העסקית הנכונה אם אנחנו באמת רוצים להצליח.

הדבר החשוב ביותר בפרסום בפייסבוק ובכלל בשיווק דיגיטלי הוא סבלנות. ככל שנעבוד חכם, נמתין בסבלנות לתוצאות ונסיק מסקנות, כך נצליח לשפר את הקמפיינים ואת המהלכים השיווקיים שלנו.

שתפו: