fbpx

פרסום בגוגל

מומלצים

תוכן עניינים

אם אתם חושבים על פרסום בגוגל אז יש לנו חדשות בשבילכם: אתם בכיוון הנכון!

פרסום בגוגל זו דרך נהדרת לבעלי עסקים לקבל תוצאות מעולות במגוון רחב של תחומים.

אבל רגע, יש לנו קידום ממומן, קידום אורגני, אז במה אנחנו אמורים לבחור ומה בכלל ההבדלים. אנחנו כאן בסטודיו שלומית החלטנו לתת לכם את כל הידע הזה ובחינם לגמרי.

אז כדי לעשות את זה הכי קל שיש עבורכם, אנחנו נסביר לכם כאן בכתבה מה זה פרסום ממומן בגוגל ומה זה קידום אתרים אורגני בגוגל, יתרונות, חסרונות הבדלים ועוד.

בואו נתחיל!

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל הוא למעשה קידום של מילות מפתח בתוך מערכת המודעות של גוגל שנקראת גוגל אדס. מערכת המודעות של גוגל היא ממשק מתקדם וחדשני שבו ניתן הלקים מגוון רחב של קמפיינים, החל מרשת החיפוש היא המקום המומלץ ביותר לפרסם בו ועד לקמפיינים ברשת המדיה, יוטיוב ועוד.

היתרון המשמעותי ביותר בקידום ממומן בגוגל הוא העובדה שזמן הקמת הקמפיין הוא קצר מאוד וניתן להרים קמפיין תוך 2-3 שעות ולהיות באוויר ממש באותו היום. זה אומר שאנחנו כבר באותו היום נתחיל לקבל כניסות, לידים ואפילו רכישות. מעבר לכך שזמן ההקמה הוא מאוד מהיר יש לנו יתרון חשוב מאוד בנוסף, הכל מדיד!

הכוונה היא שכל שקל שיוצא אנחנו יכולים לדעת בדיוק מה הוא הביא, איזו מילת מפתח הפעילה את המודעה ועוד ועוד.

מכל הסיבות האלו קידום ממומן הוא מצוין עבור בעלי עסקים שרוצים תוצאות מהירות ומדידות

קידום אורגני בגוגל – SEO

קידום אורגני בגוגל הוא למעשה כמעט ההיפך הגמור מקידום ממומן. הוא לוקח די הרבה זמן, הוא סזיפי והוא גם פחות מדיד, אבל לעומת זאת יש לו יתרונות אחרים גדולים.

קידום אורגני הוא אמנם תהליך שלוקח זמן אבל מכל הבדיקות שעשינו, הגולשים שיגיעו לאתר שלכם מקידום אורגני יהיו הרציניים ביותר והממירים ביותר. הדבר הזה נעוץ בעיקר בעובדה שגולשים שמגיעים מקידום אורגני תופסים מהאתר כמקום רציני יותר וככזה שהם סומכים עליו בצורה הרבה יותר מהירה לעומת קידום ממומן. הגולשים האלו בדרך כלל יאותו לרכוש או להשאיר פרטים באחוזים גבוהים הרבה יותר לעומת גולשים שלוחצים על תוצאה ממומנת. מעבר לאחוז ההמרה הגבוה יש יתרון אחר לא פחות חשוב, קידום אורגני הוא למעשה חינמי ולא מצריך תשלום לגוגל על כל קליק. כמובן שיש כאן זמן עבודה, תוכן ופעולות שעולות לנו כסף ועדיין, זה עולה הרבה פחות מאשר לקדם בצורה ממומנות בגוגל, בטח אם אנחנו מדברים על תחומים תחרותיים כמו עורכי דין, רפואה וכדומה.

פרסום בגוגל – מה עדיף אורגני או ממומן?

על השאלה הזו אין באמת תשובה חותכת. יש עסקים שרוצים תוצאות מהירות יותר ומוכנים לשלם על זה בפרסום ממומן, אז האפיק של גוגל אדס יתאים עבורם הרבה יותר. יש עסקים שמוכנים ללכת את הדרך הארוכה כדי לקבל בסופו של דבר תוצאות יציבות ואיכותיות יותר, אלו יבחרו באפיק של הקידום האורגני בגוגל.

בכל אפיק שלא תבחרו, פרסום ושיווק בגוגל ייתן לכם בוודאות החזרי השקעה טובים, הכל תלוי בכם ובמידת המקצועיות שלכם בהקמת הקמפיין.