אין מצב שאתם לא מכירים את הפלטפורמה המובילה ביותר בעולם לשיתוף תמונות, אינסטגרם.
אז אם אתם לא מכירים, היכרות קצרה:
אינסטגרם בבעלות מטא היא האפליקציה הפופולארית בעולם לשיתוף תמונות. בעבר היא גם הייתה המובילה בעולם לשיתוף סרטונים אך טיקטוק הדיחה אותה מהתואר המכובד.
באינסטגרם יש למעלה ממיליארד משתמשים ויש כחצי מיליארד משתמשים יומיים, זאת אומרת כאלו שנכנסים כל יום לאפליקציה.
אז מה הופך את אינסטגרם למקום מעולה לבעלי עסקים שרוצים למתג את העסק שלהם ולקבל חשיפה נוספת וכמובן לידים ומכירות.
נראות
אינסטגרם היא אפליקציה שהנראות בה היא הדבר המוביל. אם יש לך עסק ואתה מוכר מוצרים שניתן לצלם ולהעלות כתמונות או כסרטונים, אתה יכול לקבל המון חשיפות ופניות לגבי אותם מוצרים. מעבר לכך כל עסק שנוגע בעולמות הלייפסטייל יכול לקבל תוצאות מעולות באינסטגרם באמצעות שימוש במשפיעניות רשת ודוגמניות.
וידאו
ממשק הידאו באינסטגרם הוא לא פחות ממעולה. כיום יש לנו את הרילס שמאפשר לנו להעלות סרטונים של עד דקה וחצי באיכות מעולה אבל לא פחות חשוב מכך, ניתן לחבר מוזיקות טרנדיות לסרטונים שלנו ואת הכל ניתן לעשות בתוך הממשק של הרילס. העריכה היא קלה ופשוטה וניתן לייצר תוצאות מדהימות מרילס אחד שעשוי ומצולם כמו שצריך.
סטורי
זה המקום שבו ניתן וצריך לייצר קשר אישי עם העקובים שלנו. דרך הסטורי אפשר לפרסום מבצעים, הטבות, סיפורים אישיים ובגדול, לספר כל יום מה עובר עלינו ומה אנחנו חווים במהלך יום העבודה. זה מאוד משתנה ותלוי אם הפרופיל שלכם באינסטגרם מייצג עסק או מישהו פרסונלי. אבל בכל מקרה בשני המצבים הסטורי הוא מקום שאתם חייבים להיות פעילים בו ברמה היומיומית בכדי לקבל ממנו תוצאות מהותיות.
פרסום ממומן שמחובר עם מערכת המודעות של פייסבוק
עוד יתרון חשוב לאינסטגרם הוא העבודה שהיא חולקת את אותה מערכת פרסום של פייסבוק. מבחינת פילוחים, פיקסלים וקהלים – ניתן לקבל את אותה הרמה שיש בפייסבוק גם באינסטגרם ולכן זה משהו שיכול לעזור לכם מאוד במידה ואתם מפרסמים יחד בפייסבוק ובאינסטגרם במקביל. אם יש לכם לדוגמא פיקסל בפייסבוק שמחובר לאתר שלכם אתם יכולים לעשות רימרקטינג לאלו שביקרו באתר שלכם ולעקוב אחריהם עד לסטרוי באינסטגרם בקמפיין שיווק מחדש. מגניב לא?
פרסום באינסטגרם – כדאי או לא?
פרסום באינסטגרם הוא כמובן אפיק שכדאי מאוד לבחור בו אם אתם רוצים להביא יותר תוצאות לעסק שלכם. אבל וזה אבל גדול, חשוב להבין שפעילות באינסטגרם צריכה להיות רציפה וקבועה. אי אפשר להעלות תוכן אחת לחודש ולחשוב שזה יביא לתוצאות מהותיות לעסק שלנו. הפעילות שלכם באינסטגרם חייבת להיות שבועית ואף יותר מזה במידה ואתם רוצים לקבל תוצאות משמעותיות לעסק שלכם.
יש מגוון רחב של מקומות שניתן ללמוד יותר על שיווק דיגיטלי ועל פרסום באינסטגרם, זה היה רק מאמר אחד ואנחנו מקיים שקיבלתם ממנו מספיק ערך. שיהיה לכם המון בהצלחה!